سه شنبه, خرداد 27, 1404
peykarnews
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • ورود کاربر
  • ورزشهای رزمی
  • زورخانه
  • نیزه بازی
  • تیر اندازی
  • شمشیر بازی
  • صخره نوردی
  • صحرانوردی
  • سایر ورزشها
    • اتومبیل رانی
    • اسب سواری
    • کوهنوردی
    • كراس فيت
    • شنای آزاد
    • سایر ورزشها
  • ورزشهای رزمی
  • زورخانه
  • نیزه بازی
  • تیر اندازی
  • شمشیر بازی
  • صخره نوردی
  • صحرانوردی
  • سایر ورزشها
    • اتومبیل رانی
    • اسب سواری
    • کوهنوردی
    • كراس فيت
    • شنای آزاد
    • سایر ورزشها
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
Morning News
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه سایر اخبار ویژه

رضایتمندی از خدمات رسانی بیمه دی در اوج

پیکارنیوز توسط پیکارنیوز
25 بهمن 1402
در سایر اخبار ویژه
0 0
0
رضایتمندی از خدمات رسانی بیمه دی در اوج

رشد ۸۴ درصدی حق بیمه تولیدی نشان می‌دهد رضایتمندی از خدمات رسانی بیمه دی در اوج قرار دارد.

به گزارش پیکارنیوز به نقل از پول نیوز، در دنیای فعالیت‌های اقتصادی، بدست آوردن بازار‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بدست آوردن بازار‌ها حکایت از آن دارد که یک مجموعه توانسته رقبا را پشت سربگذارد و در جذب مشتریان توانمند عمل کرده است. اما این مهم بسادگی امکان پذیر نیست و یک مجموعه یا بنگاه اقتصادی باید بتواند در سطح بسیار بالایی خدمات رسانی داشته باشد تا بتواند مشتریان را قانع کند که این بنگاه اقتصادی را به دیگر رقبا ترجیح دهند.

مطالب مرتبط

راه روابط‌عمومی ایران در سال جدید با تأکید بر بهره‌گیری از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی‌های ایران

تحلیل علمی رفتار تماشاگران فوتبال نسبت به بازیکنان: مطالعه موردی علیرضا بیرانوند

۳۰ شرکت رقیب

وجود ۳۰ شرکت بیمه‌ای که بسیاری از آن‌ها سابقه دیرینه‌ای در این عرصه دارند، نشان می‌دهد که برای بدست آوردن بازار و پشت سرگذاشتن رقبا، باید تلاش مضاعفی را نشان داد. برای این مهم شرکت‌های بیمه خدمات ویژه‌ای ارایه می‌دهند و سعی می‌کنند با حضور به موقع و مستمر در خدمات رسانی، مشتریان را به سوی خود جلب و جذب کنند.

استناد به آمار

یکی از شرکت‌های بیمه که نقش موثری در خدمات رسانی و جذب مشتری داشته، شرکت بیمه دی است. برای آنکه عملکرد بیمه دی مشخص شود، باید به آمار و ارقام اعلامی از سوی این شرکت استناد کنیم. شرکت بیمه دی اعلام کرده با اجرای سیاست‌های تعیین شده، توانسته با صدور حق بیمه بیشتر و نیز مدیریت ریسک بهتر نسبت به دوره مشابه سال گذشته، از رشد قابل توجهی برخوردار شود.

رشد ۸۴ درصدی

نکته مهمی که بیمه دی مطرح کرده، بررسی عملکرد یک ماهه این شرکت است. عملکرد ماهیانه اهمیت ویژه‌ای دارد. همانگونه که تورم نقطه به نقطه بررسی می‌شود تا عملکرد به صورت مقطعی مورد بررسی قرار گیرد، فروش حق بیمه در بیمه دی نیز به صورت ماهیانه بررسی می‌شود تا چنانچه مشکلی وجود دارد، رفع شود. اما عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ۱۴۰۲ از محل صدور حق بیمه نشان می‌دهد که بیمه دی مبلغ ۳،۶۵۶،۱۵۴ میلیون ریال در مدت یک ماه درآمد کسب کرده که این مبلغ نسبت به عملکرد یک ماهه مشابه سال قبل، رشدی برابر با ۸۴ درصد داشته است.

تراز مثبت ۶۹ درصدی

از سوی دیگر اطلاعات منعکس شده در سامانه کدال نیز اهمیت ویژه‌ای دارد، زیرا اعداد منتشر شده در کدال نشان می‌دهد که عملکرد شرکت تا چه اندازه مثبت یا منفی بوده که مطابق با گزارش منتشره از سوی سامانه‌ی کُدال، نسبت به عملکرد ماهانه‌ی منتهی به پایان دی ماه ۱۴۰۲، تراز مثبت ۶۹ درصد برای “ودی” به ثبت رسیده است.

فروش حق بیمه و جذب پرتفو

از دیگر نکات مورد توجه در عملکرد مطلوب بیمه دی، می‌توان به رشد ۷۹ درصدی فروش حق بیمه اشاره کرد. البته این رشد زمانی بیشتر از گذشته خودنمایی می‌کند که بدانیم بیمه دی در جذب پرتفو‌های بزرگ موفق بوده که درآمد این شرکت را قابل اتکا کرده و نشان‌دهنده روند رشد سالیانه این شرکت در این بازه است. جذب پرتفوی‌های بزرگ نشان می‌دهد که توان پاسخگویی بیمه دی بسیار بالاتر رفته که توانسته در کورس بررسی پرتفو‌های بزرگ، رقبا را پشت سر بگذارد.

تراز مثبت ۷۶ درصدی

بیمه دی طی عملکرد ۱۰ ماهه‌ی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲، از محل فروش حق بیمه مبلغ ۱۶۰،۱۳۲،۵۸۶ میلیون ریال فروش داشته که در مقایسه با همین مدت مشابه در سال قبل، از ۷۹ درصد افزایش حکایت دارد. همچنین بیمه دی توانسته طی عملکرد تجمیعی، تراز مثبت ۷۶ درصد را برای خود به ثبت رساند.

اختلاف حق بیمه و خسارت پردازی

با توجه به آن‌که بیمه دی از جمله مهمترین شرکت‌های بیمه‌ای کشور در ارایه‌ی بیمه‌های درمانی به شمار می‌آید، از دیگر دست‌آورد‌های این شرکت می‌توان به افزایش اختلاف میان حق بیمه تولیدی و خسارت پرداختی در ۱۰ ماهه منتهی به ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ اشاره کرد که در افزایش درآمد‌های این شرکت نمود عینی داشته است.

برچسب: بیمه دیپرتفوحق بیمه تولیدیخسارت پردازیکورش شرفشاهی

مطالبمرتبط

سایر اخبار ویژه

راه روابط‌عمومی ایران در سال جدید با تأکید بر بهره‌گیری از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی‌های ایران

16 فروردین 1404
تحلیل علمی رفتار تماشاگران فوتبال نسبت به بازیکنان: مطالعه موردی علیرضا بیرانوند
اجتماعی

تحلیل علمی رفتار تماشاگران فوتبال نسبت به بازیکنان: مطالعه موردی علیرضا بیرانوند

16 بهمن 1403
انتقال پایتخت
سایر اخبار ویژه

«اظهارات متناقض» قیمت‌ املاک را جابه‌جا می‌کند نه پایتخت را

23 دی 1403
لس آنجلس
سایر اخبار ویژه

ادامه ویرانی‌های ناشی از آتش سوزی در لس آنجلس

23 دی 1403
درخواست جدید اتحادیه اروپا از اپل: ایردراپ و ایرپلی باید با اندروید سازگار شوند
سایر اخبار ویژه

درخواست جدید اتحادیه اروپا از اپل: ایردراپ و ایرپلی باید با اندروید سازگار شوند

1 دی 1403
سایر اخبار ویژه

احمدزاده،‌ ۱۰۰۰ دقیقه بدون تأثیرگذاری؛ این بود آلترناتیو ترابی؟

17 آذر 1403
پست بعدی
مجمع عمومی سالیانه به‌پرداخت ملت برگزار شد (+فیلم)

مجمع عمومی سالیانه به‌پرداخت ملت برگزار شد (+فیلم)

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هفده =

اخبار محبوب

تیم ملی کنیا به جای ایران با پاکستان و جیبوتی بازی می‌کند!

تیم ملی کنیا به جای ایران با پاکستان و جیبوتی بازی می‌کند!

25 بهمن 1402
فوت کوهنورد ۶۱ ساله در ارتفاعات فرخشاد کرمانشاه

فوت کوهنورد ۶۱ ساله در ارتفاعات فرخشاد کرمانشاه

25 بهمن 1402
معاون وزیر ورزش: نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان وجود دارد

معاون وزیر ورزش: نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان وجود دارد

26 آبان 1403
نجات جان بانوی کوهنورد توسط تیم اورژانس پیش بیمارستانی قوچان

نجات جان بانوی کوهنورد توسط تیم اورژانس پیش بیمارستانی قوچان

25 بهمن 1402
حضور ۸ نفر از کوهنوردان ایران در مسابقات هانگژو

حضور ۸ نفر از کوهنوردان ایران در مسابقات هانگژو

25 بهمن 1402

اخبار مهم

بهره گیری از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها با اتحاد چابهار و ماکو

بهره گیری از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها با اتحاد چابهار و ماکو

25 بهمن 1402
دشمنان بشریت می‌خواهند صدای حامی فلسطینیان را خاموش کنند

دشمنان بشریت می‌خواهند صدای حامی فلسطینیان را خاموش کنند

14 شهریور 1403
ایران آمادگی کامل برای همکاری‌ بین المللی برای توسعه تجارت الکترونیکی فرامرزی دارد.

ایران آمادگی کامل برای همکاری‌ بین المللی برای توسعه تجارت الکترونیکی فرامرزی دارد.

19 خرداد 1403
دستورالعمل اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ ابلاغ شد

دستورالعمل اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ ابلاغ شد

14 شهریور 1403

درباره ما

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اتومبیل رانی
  • اجتماعی
  • اسب سواری
  • تیر اندازی
  • دوندگی
  • زورخانه
  • زورخانه
  • سایر اخبار ویژه
  • سایر ورزشها
  • شمشیر بازی
  • شنای آزاد
  • صحرانوردی
  • صخره نوردی
  • فوتبال
  • كراس فيت
  • کوه نوردی
  • نیزه بازی
  • ورزشهای رزمی

خبرهای اخیر

  • راه روابط‌عمومی ایران در سال جدید با تأکید بر بهره‌گیری از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی‌های ایران
  • وعده‌ای که صادقانه محقق شد
  • تحلیل علمی رفتار تماشاگران فوتبال نسبت به بازیکنان: مطالعه موردی علیرضا بیرانوند
  • اولین مجموعه ورزشی زورخانه‌ای منطقه ۱۶ راه‌اندازی می‌شود

خبرنامه

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • ورزشهای رزمی
  • زورخانه
  • نیزه بازی
  • تیر اندازی
  • شمشیر بازی
  • صخره نوردی
  • صحرانوردی
  • سایر ورزشها
    • اتومبیل رانی
    • اسب سواری
    • کوهنوردی
    • كراس فيت
    • شنای آزاد
    • سایر ورزشها

طراحی و اجرا توسط: آریان وب