جمعه, اردیبهشت 19, 1404
peykarnews
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • ورود کاربر
  • ورزشهای رزمی
  • زورخانه
  • نیزه بازی
  • تیر اندازی
  • شمشیر بازی
  • صخره نوردی
  • صحرانوردی
  • سایر ورزشها
    • اتومبیل رانی
    • اسب سواری
    • کوهنوردی
    • كراس فيت
    • شنای آزاد
    • سایر ورزشها
  • ورزشهای رزمی
  • زورخانه
  • نیزه بازی
  • تیر اندازی
  • شمشیر بازی
  • صخره نوردی
  • صحرانوردی
  • سایر ورزشها
    • اتومبیل رانی
    • اسب سواری
    • کوهنوردی
    • كراس فيت
    • شنای آزاد
    • سایر ورزشها
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
Morning News
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه سایر اخبار ویژه

عملکرد کارکنان بانک ایران زمین در اوج

پیکارنیوز توسط پیکارنیوز
6 آبان 1402
در سایر اخبار ویژه
0 0
0
عملکرد کارکنان بانک ایران زمین در اوج

اعلام رضایت اعضای هیات مدیره پس از بازدید از شعب چهار استان نشان داد که عملکرد کارکنان بانک ایران زمین در بهترین کیفیت قرار دارد.

به گزارش پیکارنیوز به نقل از پول نیوز، مدتهاست ارتباط نزدیک مسوولان با مردم با جدیت در دستور کار قرار دارد که نمونه بارز آن، سفر‌های استانی هیات دولت به استان‌ها و ارتباط نزدیک با مردم و مسوولان استانی است. سفر‌های استانی و ارتباط مستقیم با مدیران پایین دستی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از یک سو سایه مدیریت بالادستی بر مدیران و کارکنان پایین دستی باعث می‌شود احساس مسوولیت دو چندان باشد و از سوی دیگر مدیران ارشد در جریان امور قرار می‌گیرند.

مطالب مرتبط

راه روابط‌عمومی ایران در سال جدید با تأکید بر بهره‌گیری از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی‌های ایران

تحلیل علمی رفتار تماشاگران فوتبال نسبت به بازیکنان: مطالعه موردی علیرضا بیرانوند

عملکرد درست و سالم

بی شک بانک‌ها به عنوان مراکز مالی، ارتباط مستقیمی با مشتریان دارند. هرچقدر این ارتباط سالم‎تر، دقیق‌تر و محترمانه‌تر باشد، اثرات خود را در جذب مشتری و گردش مناسب مالی بیشتر نشان می‌دهد. روند رو به رشد بانک ایران زمین و تحولات صورت گرفته نشان می‌دهد که عملکرد بانک تا چه اندازه درست و سالم بوده است.

چهار استان زیر نظر

ایران ظرفیت‌های بسیاری دارد که از شرایط متفاوت و متنوعی برخوردار است. برخی از قسمت‌های ایران از جایگاه بالاتری برخوردار است به نوعی که از آن‌ها به عنوان کلانشهر یاد می‌شود. از آنجا که نظارت مستمر و مستقیم در دستور کار مدیران ارشد بانک ایران زمین قرار دارد، با هدف تعامل بیشتر مدیران عالی بانک ایران زمین با کارکنان شعب استان ها، اعضای هیات مدیره این بانک از مدیریت شعب استان‌های اصفهان، قم، مرکزی، چهارمحال و بختیاری بازدید کردند.

تلاش‌های غرور آفرین

آنچه بعد از این دیدار‌ها اهمیت دارد، اطلاع رسانی از نتیجه بازدیدهاست. اگر مدیران ارشد شرایط نامناسبی را مشاهده کنند، در جلسات، سخنرانی‌ها یا مصاحبه‌ها با ادبیاتی منتقدانه اظهار نظر می‌کنند و حتی پس از پایان سفر، در مورد ادامه فعالیت مدیران تجدید نظر می‌کنند، اما هنگامی که مدیران زیر مجموعه عملکرد مناسبی داشته و در مسیر تعالی گام برداشته باشند، ادبیات مدیران ارشد قدرشناسانه همراه با تقدیر و تشکر است، اتفاقی که پس از بازدید مدیران بانک ایران زمین شاهد بودیم به نوعی که مدیرعامل این بانک، فعالیت‌ها و تلاش‌هایی که در منطقه انجام شده را مایه غرور و افتخار بانک بیان کرد و گفت: همراهی و تلاش مشترک یکایک همکاران در شعب و ستاد استان باعث این موفقیت و افتخار برای بانک ایران زمین شده است. عبدالحمید پورسعید با اشاره به بازدید‌های صورت گرفته از شعب استان افزود: اولویت مدیران ارشد بانک در انتخاب و جانمایی شعب این است که همکاران در فضایی فعالیت کنند و به مشتریان خدمات ارائه دهند که در خور شأن آنان باشد.

رهنمود برای خدمات رسانی بیشتر

نکته مهمی که در سفر استانی مدیران ارشد مطرح شد، ریل گذاری برای ادامه فعالیت‌ها بود به نوعی که مدیرعامل بانک ایران زمین با بیان اینکه ما یک بانکدار هستیم، گفت: هر یک از ما به عنوان بانکدار در طول روز با مشتریان و مراجعه کنندگان متعددی سر و کار داریم و باید برای مشتریان محیطی مناسب و آبرومند که متناسب با وجهه بانک باشد، فراهم کنیم. پورسعید تعهد و تعصب به سازمان، رفتار و اخلاق کاری را مهمترین ویژگی یک بانکدار موفق دانست و گفت: احترام و برخورد مناسب در کنار ابزار‌هایی که در اختیار داریم، باعث جلب رضایت مشتریان و انجام امور بانکی آنان خواهد شد. وی با تاکید بر استفاده از تکنولوژی و ابزار‌های جدید در بانک، خاطرنشان کرد: همکاران با آموزش و مطالعه دقیق سرویس‌های بانکداری مدرن و خدمات همراه بانک می‌توانند، با معرفی و تشویق مشتریان، میزان مراجعین به شعب را کاهش داده و مشتریان نیز در کمترین زمان می‌توانند امور بانکی خود را از این طریق انجام دهند.

مشاهده مشتری مداری کارکنان

در ادامه رییس هیات مدیره بانک ایران زمین با قدردانی از تلاش‌های همکاران استان گفت: در بازدید شعب مشاهده شد که همه همکاران با تلاش و تمام وجود در جهت اهداف تعیین شده بانک حرکت می‌کنند و مشتری مداری را به بهترین نحو اجرا کرده اند. سیدحسن سلطانی فیروز همکاری شعب و ستاد را ضروری دانست و افزود: تلفیق فعالیت شعب و ادارات مرکزی، عملکرد کلی بانک را نشان می‌دهد. اما اولین دیدار و مواجهه مشتری با بانک از طریق شعب آغاز می‌شود و رفتار و برخورد مناسب و پسندیده همکاران در شعب می‌تواند باعث تشویق مشتری برای افتتاح حساب و به تبع آن جذب مشتریان بیشتر شود.

رفتار و اخلاق متفاوت

رئیس هیأت مدیره بانک ایران زمین بر رفتار مناسب با مشتریان تاکید کرد و گفت: هر یک از مشتریان زمانی که به شعب مراجعه می‌کنند، ممکن است رفتار و اخلاق متفاوتی داشته باشند. این شما هستید که باید استادانه درخواست آنان را مطالبه و با سعه صدر و بلند نظری امور بانکی آنان را انجام دهید. سلطانی فیروز با ابراز خرسندی از حضور کارکنان دلسوز و پرتلاش در استان، گفت: اکثر همکارانی که از ابتدا در بانک فعالیت داشتند، در حال حاضر دارای سابقه کاری قابل توجهی هستند. همچنین نیرو‌های جوانی که وارد ترکیب بانک می‌شوند، با توجه به سطح دانش و معلومات خود ارزیابی شده اند و همه دارای سواد و تخصص قابل قبولی هستند که در کنار آموزش‌های مدیر منطقه و روسای شعب می‌توانند اثرگذار باشند.

پایه گذاری تحول و توسعه

یکی دیگر از اتفاقاتی که در این دیدار شاهد بودیم، اطلاع رسانی در خصوص عملکرد و چشم انداز آینده بانک ایران زمین بود به نوعی که قائم مقام بانک ایران زمین اعلام کرد: با همت و تلاش همکاران من در معاونت طرح و برنامه بانک و گروه مالی ایران زمین، طرح تحول و توسعه بانک ایران زمین پایه گذاری و برنامه ریزی شد. در این طرح حیطه و مسئولیت یکایک کارکنان در بانک تعریف و تشریح شده است. مجتبی شیروانی هرندی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین شاخص‌ها در طرح تحول بانک، شاخص مولدسازی دارایی‌های غیر مولد است گفت: این مهم خارج از فعالیت‌های بانکی است که باید احیا شود و به چرخه فعالیت بانکی درآید. وی اقتصاد را همانند یک زنجیر به هم پیوسته بیان کرد و افزود: بانک دارای حوزه‌های مختلف است که بزرگترین بخش آن شعب هستند که بیشترین نیروی انسانی در آنجا فعالیت می‌کنند. هر اندازه که دارایی‌های غیر مولد فعال شود و در چرخه فعالیت اصلی بانک وارد شود، موفقیت بیشتر و اقدامات بزرگ تری انجام می‌شود. هر یک از ما به عنوان یکی از حلقه‌های این زنجیر بزرگ می‌توانیم موثر باشیم.

سامانه ارزیابی متفاوت

قائم مقام بانک ایران زمین از راه اندازی سامانه ارزیابی متفاوت در بانک خبر داد و گفت: با همکاری مدیر امور توسعه سرمایه انسانی بازنگری طرح طبقه بندی مشاغل و سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان با راندمان و کارایی بهتر در اختیار مدیران و همکاران قرار خواهد گرفت، که قطعاً در آینده نزدیک آثار مطلوب آن را برای نیرو‌های ارزشمند بانک در ستاد، مناطق و شعب خواهید دید. شروانی از طرح انگیزشی در حوزه رقابت کلیه مناطق و همکاران خبر داد و افزود: ساختار و استراتژی این طرح با همکاری معاونت طرح و برنامه، مدیریت امور توسعه سرمایه انسانی و مدیریت امور شعب به سرعت انجام خواهد شد و در هر ماه منطقه برتر، شعبه برتر و همکار برتر خواهیم داشت.

برچسب: ابزارهای جدید بانکبانک ایران زمینپورسعیدکورش شرفشاهیمشتری مداری

مطالبمرتبط

سایر اخبار ویژه

راه روابط‌عمومی ایران در سال جدید با تأکید بر بهره‌گیری از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی‌های ایران

16 فروردین 1404
تحلیل علمی رفتار تماشاگران فوتبال نسبت به بازیکنان: مطالعه موردی علیرضا بیرانوند
اجتماعی

تحلیل علمی رفتار تماشاگران فوتبال نسبت به بازیکنان: مطالعه موردی علیرضا بیرانوند

16 بهمن 1403
انتقال پایتخت
سایر اخبار ویژه

«اظهارات متناقض» قیمت‌ املاک را جابه‌جا می‌کند نه پایتخت را

23 دی 1403
لس آنجلس
سایر اخبار ویژه

ادامه ویرانی‌های ناشی از آتش سوزی در لس آنجلس

23 دی 1403
درخواست جدید اتحادیه اروپا از اپل: ایردراپ و ایرپلی باید با اندروید سازگار شوند
سایر اخبار ویژه

درخواست جدید اتحادیه اروپا از اپل: ایردراپ و ایرپلی باید با اندروید سازگار شوند

1 دی 1403
سایر اخبار ویژه

احمدزاده،‌ ۱۰۰۰ دقیقه بدون تأثیرگذاری؛ این بود آلترناتیو ترابی؟

17 آذر 1403
پست بعدی
کیفیت در دستور کار سایپا

کیفیت در دستور کار سایپا

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

اخبار محبوب

۲ کوهنورد شهرضایی قله آراگاتس ارمنستان را فتح کردند

۲ کوهنورد شهرضایی قله آراگاتس ارمنستان را فتح کردند

6 آبان 1402
تعداد قربانیان صعود به بلندترین آتش‌فشان فعال اوراسیا افزایش یافت

تعداد قربانیان صعود به بلندترین آتش‌فشان فعال اوراسیا افزایش یافت

6 آبان 1402
تیرانداز بجنوردی

تیرانداز بجنوردی به اردوی تیم ملی دعوت شد

2 بهمن 1403
حضور ۸ نفر از کوهنوردان ایران در مسابقات هانگژو

حضور ۸ نفر از کوهنوردان ایران در مسابقات هانگژو

6 آبان 1402
بازگشت جوان‌ترین ایرانی فاتح اورست به ایران

بازگشت جوان‌ترین ایرانی فاتح اورست به ایران

6 آبان 1402

اخبار مهم

پایان غارت سرمایه ملی در میدان نفتی آذر

پایان غارت سرمایه ملی در میدان نفتی آذر

28 فروردین 1403
“مولدسازی” ماموریت سازمان خصوصی سازی در کیش اینوکس 2023 (+فیلم)

“مولدسازی” ماموریت سازمان خصوصی سازی در کیش اینوکس 2023 (+فیلم)

6 آبان 1402
تبعیض در حق یک دختر و ایرانی‌های میلیون یورویی

تبعیض در حق یک دختر و ایرانی‌های میلیون یورویی

6 آبان 1402
سایه مهر سینا بر سر مشتریان بدحساب

سایه مهر سینا بر سر مشتریان بدحساب

27 فروردین 1403

درباره ما

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اتومبیل رانی
  • اجتماعی
  • اسب سواری
  • تیر اندازی
  • دوندگی
  • زورخانه
  • زورخانه
  • سایر اخبار ویژه
  • سایر ورزشها
  • شمشیر بازی
  • شنای آزاد
  • صحرانوردی
  • صخره نوردی
  • فوتبال
  • كراس فيت
  • کوه نوردی
  • نیزه بازی
  • ورزشهای رزمی

خبرهای اخیر

  • راه روابط‌عمومی ایران در سال جدید با تأکید بر بهره‌گیری از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی‌های ایران
  • وعده‌ای که صادقانه محقق شد
  • تحلیل علمی رفتار تماشاگران فوتبال نسبت به بازیکنان: مطالعه موردی علیرضا بیرانوند
  • اولین مجموعه ورزشی زورخانه‌ای منطقه ۱۶ راه‌اندازی می‌شود

خبرنامه

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • ورزشهای رزمی
  • زورخانه
  • نیزه بازی
  • تیر اندازی
  • شمشیر بازی
  • صخره نوردی
  • صحرانوردی
  • سایر ورزشها
    • اتومبیل رانی
    • اسب سواری
    • کوهنوردی
    • كراس فيت
    • شنای آزاد
    • سایر ورزشها

طراحی و اجرا توسط: آریان وب