جمعه, اردیبهشت 19, 1404
peykarnews
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • ورود کاربر
  • ورزشهای رزمی
  • زورخانه
  • نیزه بازی
  • تیر اندازی
  • شمشیر بازی
  • صخره نوردی
  • صحرانوردی
  • سایر ورزشها
    • اتومبیل رانی
    • اسب سواری
    • کوهنوردی
    • كراس فيت
    • شنای آزاد
    • سایر ورزشها
  • ورزشهای رزمی
  • زورخانه
  • نیزه بازی
  • تیر اندازی
  • شمشیر بازی
  • صخره نوردی
  • صحرانوردی
  • سایر ورزشها
    • اتومبیل رانی
    • اسب سواری
    • کوهنوردی
    • كراس فيت
    • شنای آزاد
    • سایر ورزشها
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
Morning News
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه سایر اخبار ویژه

حرکت پرشتاب بانک سینا در مسیر مشتری مداری

پیکارنیوز توسط پیکارنیوز
25 آذر 1402
در سایر اخبار ویژه
0 0
0
حرکت پرشتاب بانک سینا در مسیر مشتری مداری

فتحعلی از در دسترس قرار گرفتن باشگاه مشتریان در ابتدای دی‌ماه خبرداد تا شاهد حرکت پرشتاب بانک سینا در مسیر مشتری مداری باشیم.

به گزارش پیکارنیوز به نقل از پول نیوز، رقابت در عرصه‌های گوناگون اقتصادی حرف اول را می‌زند و آنچه بیش از همیشه اهمیت دارد، جلب و جذب مشتری است. آموزش‌های بازاریابی حکایت از آن دارد که بدون مشتری نمی‌توان به اهداف تعیین شده دست یافت. هرچقدر که سرمایه گذاری و برنامه ریزی در یک بنگاه اقتصادی با جدیت و گستردگی بیشتری صورت گرفته باشد، چنانچه مشتری نباشد یا کم باشد، گردش اقتصادی صورت نخواهد گرفت و به تبع آن رونق و توسعه شکل نخواهد گرفت.

مطالب مرتبط

راه روابط‌عمومی ایران در سال جدید با تأکید بر بهره‌گیری از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی‌های ایران

تحلیل علمی رفتار تماشاگران فوتبال نسبت به بازیکنان: مطالعه موردی علیرضا بیرانوند

تامین نیاز‌ها و سلیقه‌ها

بانک سینا با درک درست از این واقعیت مهم اقتصادی، تعامل و ارتباط مستقیم دو سویه را با مشتریان تعریف کرده و با جدیت بدنبال اجرایی کردن آنهاست. در این رابطه غلامرضا فتحعلی بر ایجاد و دستیابی به راهکاری تاکید کرد که بتواند تأمین‌کننده نیاز‌ها و سلائق گروه‌های مشتریان باشد. اما نکته مهم اینجاست که چگونه می‌توان از این سلایق با خبر شد. بی شک تا زمانی که نسبت به این سلیقه‌ها آگاهی نداشته باشیم، نمی‌توانیم نسبت به گام برداشتن در مسیر این سلایق حرکت کنیم.

تعامل فعالانه ضرورت

نکته مهم در جلب و جذب مشتری، تنها شناخت نیاز‌های مشتری نیست، بلکه باید به این تفاهم رسید که این نیاز‌ها تا چه اندازه معقول است و آیا می‌توان این نیاز‌ها را برآورده کرد. برای این مهم باید نیاز‌ها با توانمندی‌ها همخوانی داشته باشد، در نتیجه باید نیاز‌های مشتری با توانمندی‌های خدمات دهنده مطابقت داشته باشد. به عبارت بهتر باید بدانیم تا چه اندازه خواسته‌ها معقول است. برای رسیدن به این نقطه، نیاز به تعامل دوسویه داریم. در این رابطه مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر در نظر گرفتن نگاه جدید کسب‌کاری گفت: به عنوان یک بانک تجاری باید بتوانیم با مشتریان به صورت فعالانه تعامل کنیم

ایجاد باشگاه

برای آنکه تعامل دوسویه برقرار شود، باید در فضای گفتمانی، خواسته‌ها مطرح وتوانمندی‌ها ارایه شود تا چنانچه خواسته‌های مشتری منطقی نیست یا بانک باید سطح توانمندی خود را بالا ببرد، این موضوع تایید شود. با توجه به رونق گرفتن فضای مجازی، بهترین فضا در قالب باشگاه مشتریان شکل می‌گیرد که امروزه این مهم در بسیاری از مسوسسات تعریف شده است. مدیرعامل بانک سینا نیز چنین فضایی را تعریف کرده و در خصوص راه‌اندازی «باشگاه مشتریان بانک سینا» گفت: با وجود فعالیت چندین ساله بانک در حوزه بانکداری، متأسفانه در بحث باشگاه مشتریان کم‌فروغ بودیم و توجه ویژه به حوزه باشگاه مشتریان و بالابردن سطح وفاداری مشتریان نداشتیم.

شناسایی سطح انتظارات

فتحعلی در خصوص راه اندازی و کارآمدی باشگاه مشتریان گفت: باشگاه مشتریان بانک سینا از ابتدا دی‌ماه در دسترس گروه‌های مشتریان خواهد بود و امیدواریم از این طریق بتوانیم به صورت متمرکز، مداوم و دامنه‌دار ارتباط خوب و منطقی با مشتریان داشته باشیم تا سطح انتظارات، ذائقه و نوع نگاه آن‌ها را نسبت به بانک بسنجیم و در فرآیند شخصی‌سازی محصولات و خدمات بانک سینا، به نحوی شایسته و مطلوب عمل کنیم.

تعیین سطح وفاداری

نکته بسیار مهمی که در خصوص راه اندازی باشگاه مشتریان قابل تامل است، تعیین سطح وفاداری است. اینکه یک مشتری تا چه اندازه از امکانات بانک استفاده می‌کند، بیانگر سطح وفاداری است. اگر یک مشتری تسهیلات خود را از یک بانک دریافت می‌کند، اما سپرده گذاری را در بانک دیگری صورت داده، جای تاسف و تعجب دارد، اما تاسف کافی نیست، بلکه باید دلایل آن بررسی شود تا چنانچه اشکالی در هر بخش وجود دارد، نسبت به رفع آن اقدام شود که باشگاه مشتریان می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

ضرورت معرفی بیشتر باشگاه

اگرچه باشگاه مشتریان اهمیت ویژه‌ای دارد، اما مهم اینجاست که مشتریان بدانند در این باشگاه چه کار‌هایی می‌توانند انجام دهند و چه خدماتی در این باشگاه صورت می‌گیرد. بنابر این باید ظرفیت‌های این باشگاه به صورت جامع اطلاع رسانی شود که اکنون فرصت خوبی برای این اطلاع رسانی است. بانک سینا می‌تواند در یک نشست خبری یا به اشکال گوناگون دیگر نسبت به این مهم اطلاع رسانی کند.

برچسب: باشگاه مشتریانبانک سینابنگاه اقتصادیکورش شرفشاهیمشتری مداری

مطالبمرتبط

سایر اخبار ویژه

راه روابط‌عمومی ایران در سال جدید با تأکید بر بهره‌گیری از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی‌های ایران

16 فروردین 1404
تحلیل علمی رفتار تماشاگران فوتبال نسبت به بازیکنان: مطالعه موردی علیرضا بیرانوند
اجتماعی

تحلیل علمی رفتار تماشاگران فوتبال نسبت به بازیکنان: مطالعه موردی علیرضا بیرانوند

16 بهمن 1403
انتقال پایتخت
سایر اخبار ویژه

«اظهارات متناقض» قیمت‌ املاک را جابه‌جا می‌کند نه پایتخت را

23 دی 1403
لس آنجلس
سایر اخبار ویژه

ادامه ویرانی‌های ناشی از آتش سوزی در لس آنجلس

23 دی 1403
درخواست جدید اتحادیه اروپا از اپل: ایردراپ و ایرپلی باید با اندروید سازگار شوند
سایر اخبار ویژه

درخواست جدید اتحادیه اروپا از اپل: ایردراپ و ایرپلی باید با اندروید سازگار شوند

1 دی 1403
سایر اخبار ویژه

احمدزاده،‌ ۱۰۰۰ دقیقه بدون تأثیرگذاری؛ این بود آلترناتیو ترابی؟

17 آذر 1403
پست بعدی
افزایش 102 درصدی و 298 میلیارد تومانی سود خالص بیمه دی در شش ماهه نخست سال 1402

افزایش 102 درصدی و 298 میلیارد تومانی سود خالص بیمه دی در شش ماهه نخست سال 1402

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 9 =

اخبار محبوب

معاون وزیر ورزش: نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان وجود دارد

معاون وزیر ورزش: نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان وجود دارد

26 آبان 1403
۲ کوهنورد شهرضایی قله آراگاتس ارمنستان را فتح کردند

۲ کوهنورد شهرضایی قله آراگاتس ارمنستان را فتح کردند

25 آذر 1402
فوت کوهنورد ۶۱ ساله در ارتفاعات فرخشاد کرمانشاه

فوت کوهنورد ۶۱ ساله در ارتفاعات فرخشاد کرمانشاه

25 آذر 1402
بازگشت جوان‌ترین ایرانی فاتح اورست به ایران

بازگشت جوان‌ترین ایرانی فاتح اورست به ایران

25 آذر 1402
نجات جان بانوی کوهنورد توسط تیم اورژانس پیش بیمارستانی قوچان

نجات جان بانوی کوهنورد توسط تیم اورژانس پیش بیمارستانی قوچان

25 آذر 1402

اخبار مهم

شورای وحدت فصل پایانی بر شیوه رفع کسری بودجه خواهد بود (+فیلم)

شورای وحدت فصل پایانی بر شیوه رفع کسری بودجه خواهد بود (+فیلم)

10 اسفند 1402
همکاری موسسه خیریه شهدای غدیر ولایت و بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران

همکاری موسسه خیریه شهدای غدیر ولایت و بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران

28 اسفند 1402
ناترازی نقدینگی بانک توسعه تعاون به صفر رسید/ انتشار اوراق گواهی سپرده خاص با نرخ ۳۰ درصد از فردا

ناترازی نقدینگی بانک توسعه تعاون به صفر رسید/ انتشار اوراق گواهی سپرده خاص با نرخ ۳۰ درصد از فردا

12 بهمن 1402
حرکت پرشتاب بانک سینا در مسیر مشتری مداری

حرکت پرشتاب بانک سینا در مسیر مشتری مداری

25 آذر 1402

درباره ما

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اتومبیل رانی
  • اجتماعی
  • اسب سواری
  • تیر اندازی
  • دوندگی
  • زورخانه
  • زورخانه
  • سایر اخبار ویژه
  • سایر ورزشها
  • شمشیر بازی
  • شنای آزاد
  • صحرانوردی
  • صخره نوردی
  • فوتبال
  • كراس فيت
  • کوه نوردی
  • نیزه بازی
  • ورزشهای رزمی

خبرهای اخیر

  • راه روابط‌عمومی ایران در سال جدید با تأکید بر بهره‌گیری از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی‌های ایران
  • وعده‌ای که صادقانه محقق شد
  • تحلیل علمی رفتار تماشاگران فوتبال نسبت به بازیکنان: مطالعه موردی علیرضا بیرانوند
  • اولین مجموعه ورزشی زورخانه‌ای منطقه ۱۶ راه‌اندازی می‌شود

خبرنامه

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • ورزشهای رزمی
  • زورخانه
  • نیزه بازی
  • تیر اندازی
  • شمشیر بازی
  • صخره نوردی
  • صحرانوردی
  • سایر ورزشها
    • اتومبیل رانی
    • اسب سواری
    • کوهنوردی
    • كراس فيت
    • شنای آزاد
    • سایر ورزشها

طراحی و اجرا توسط: آریان وب